הכירו את הלקוחות שלכם.

השתמשו בכלים שיעזרו לכם לתת שרות לקוחות טוב יותר

במערכת הניהול

In the Register


  • מכורים לנתונים?

    מכתובות דוא”ל של לקוחות ועד למידע ברשתות חברתיות, עם POSE תמצאו את כל השדות שצריך כדי להתחבר ללקוחות בכל רגע!


  • תגמלו נאמנות

    הציעו תמריצים אטרקטיביים כדי להמתיק את חויית הקניה. בחרו מבין הטבות יום ההולדת, כרטיסי הניקוב הדיגיטליים או הנחות החברים.


  • הסיקו מסקנות ותובנות

    עקבו בקלות אחרי הרכישות של הלקוחות באמצעות מסך סיכום עסקאות. דעו מה הם קנו ומתי ומפו את מגמות הקניה שלהם על מנת לשפר את אסטרטגיית המכירות שלכם.

    תוכנה לניהול לקוחות

    כיום בעלי עסק מחפשים תוכנה שתאפשר ניהול נכון של הלקוחות, תוכנה לניהול לקוחות מספקת מאגר עם רשימת הלקוחות ומאפשרת עדכון של מבצעים, מתנות, שליחת הודעות דואר אלקטרוני ללקוחות.. בנוסף המערכת מאפשרת פילוח של קהל היעד וניתוח נתונים. ניתוח של מאגר הלקוחות מאפשר לבעל העסק לדעת מיהם הלקוחות הקבועים שכדאי להשקיע בהם. כדי לענות על צרכי הלקוחות הקבועים יש צורך בתוכנת ניהול לקוחות.

    יצירת מאגר לקוחות
    מערכת לניהול לקוחות מאפשרת יצירה של מאגר לקוחות לפי קטגוריות שונות, לפי היסטוריית קנייה ועוד. ניתן לנהל מידע אישי על צרכנים כגון כתובת דואר אלקטרוני, מספר נייד, תאריכי ימי הולדת, האם הוא משויך לקבוצת לקוחות מסוימת וכדומה. המטרה של יצירת המאגר היא שמירה על לקוחות קיימים והגדלת כמות הלקוחות החוזרים.
    מערכת ניהול לקוחות מאפשרת לבעל העסק לקבל מידע חשוב על הצרכנים המשויכים למאגר ואילו רכישות בוצעו. הפרטים האישיים של הלקוח חשובים לצורך יצירת קשר. מידע זה יכול לסייע בהבנה של צרכי הלקוח ומהם ההעדפות האישיות שלו. מידע על הרכישות יכול לסייע לבעל העסק להבין איזה מוצרים הלקוחות אהבו יותר מהשאר, זה יכול לסייע לו לכוון ולמקד את המערך השיווקי של העסק.

    מערכת ניהול לקוחות
    חשוב לבחור במערכת ניהול יעילה ופרודוקטיבית שמכילה את הפונקציונליות הנדרשת עבור העסק ולצורך התייעלות העבודה. היתרון הבולט בשימוש במערכת לניהול לקוחות היא אופן שימור לקוחות נאמנים לטווח ארוך. תוכנה לניהול לקוחות מאפשרת לכל בעל עסק לקבל נתונים חשובים על הלקוחות שלו כגון היסטוריית רכישות, העדפותיו לגבי סוג המוצרים שאותם הוא רוכש, תקופות שבהן בוצעו יותר רכישות, מבצעים, הטבות שניתנו לו, פרטי בקשות, תיעוד שיחות ועוד. ניתן לייצר הטבות עבור לקוחות המשויכים למועדון באמצעים שונים כגון כרטיס או שובר מתנה, הנחת חבר מועדון, כרטיסייה (כרטיס ניקוב דיגיטלי) ועוד.

    באמצעות תוכנה לניהול לקוחות ניתן לעקוב אחרי פרטי הלקוחות, הטבות ומבצעים שניתנו ללקוח, חשבוניות וקבלות. נתונים אלו חשובים להתנהלות נכונה מול הלקוחות וכדי לקבל מידע נחוץ בזמן אמת. הנתונים מייצרים שקיפות ומתן שירות טוב יותר עבור הלקוחות שלכם. מערכת לניהול לקוחות תוכל לסייע לבעל העסק לנהל סביבת עבודה נוחה יותר עבור העובדים, גישה קלה לפרטים אישיים ומוצרים והתנהלות שוטפת נכונה בכל הקשור למכירות וקשרי לקוחות. מסיבה זו חשוב להשקיע בתוכה לניהול לקוחות שתספק את כל הפרמטרים הנדרשים על מנת לתת חווית שירות וקנייה טובה יותר עבור הצרכנים וכדי למקסם את הרווחים של העסק.

    לפני יצירת מאגר לקוחות חשוב שהפריטים יהיו מעודכנים במערכת. ככל שבעל העסק יספק יותר מידע על הפריטים הקיימים, חווית הקנייה תהיה טובה וחיובית יותר עבור הלקוחות. מועדון לקוחות מייצר ערך עבור העסק, מדובר על צרכנים נאמנים שרוצים להיות קבועים וליהנות ממבצעים והטבות שונות. יצירה של חווית קנייה ייחודית, מתן הטבות ומבצעים יכולה להביא לשביעות רצון גבוהה יותר של הצרכנים ותקשורת טובה ואפקטיבית יותר מולם.

    פילוח קהל היעד
    תוכנה לניהול לקוחות יכולה לסייע לבעל העסק לפלח את קהל היעד, ניתן למקד את קמפיין השיווק של העסק עבור קהל לקוחות מסוים, התוכנה מאפשרת ניהול מרוכז ומסודר של מאגר הלקוחות. מאגר הצרכנים מאפשר את הבסיס לתקשורת עם הלקוח והתאמה של הטבות מסוימות עבור קבוצה מסוימת של צרכנים. ניתן לסווג את מאגר הלקוחות לפי שם, תאריך לידה, גיל, מגדר, תאריך פעילות אחרונה ותאריך הצטרפות למועדון הלקוחות. למשל ניתן להגדיר הטבה מסוימת לקבוצת צרכנים שנולדו בתאריך מסוים, ניתן גם לשלוח ברכה ליום ההולדת.

    ניתוח נתונים
    התוכנה מאפשרת ניהול כרטיס אישי לכל לקוח, ניהול של כלל הצרכנים במקום אחד בצורה פשוטה ויעילה, ניהול הטבות ומבצעים עבור קבוצת צרכנים מסוימת שניתן להגדיר מראש וניתוח נתונים והסקת מסקנות על הרכישות שלהם, המטרה של ניהול המאגר נועדה לתכנן בצורה נכונה את הקמפיין הפרסומי של העסק. ניתן ליצור אסטרטגיית שיווק ממוקדת על פי מגמות רכישה שונות. בנוסף לכך, המערכת מאפשרת בקרת שליטה על הרכישות של הצרכנים כדי להישאר תמיד עם היד על הדופק. בנוסף ניתן לבצע מעקב על מוצרים שנרכשו, זה יכול לסייע לבעל העסק להגדיל את המכירות ואת הרווחים בצורה יעילה יותר. התוכנה מאפשרת יצירת דוח סיכום רכישות של הלקוחות על מנת להפיק תובנות עסקיות על העסק.

    לסיכום, תוכנה לניהול לקוחות חשובה מאד לעסק או לארגון על מנת לנהל את מאגר הצרכנים בצורה חכמה ויעילה. התוכנה מאפשרת תצוגה זמינה של כל המידע הנחוץ לצורך העסק ומאפשרת מעקב ותיעוד של ההתנהלות מול הלקוחות בשגרת היומיומית. המידע נצבר עם הזמן וניתן לקבל דוחות ונתונים על הרווחים והמכירות בזמן אמת, מכל מקום בעולם ללא תלות במיקום הפיזי של העסק. בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח מסרונים, לעדכן מבצעים והטבות ובכך לספק חווית שירות טובה יותר.